ETUSIVU

Takaisin pääsivulle !

Suomen Avantouintiliitto ry järjesti vuoden 2006 sääntömääräisen syyskokouksen

lauantaina 11.11. kello 13

Nurmon Tanelinrannan Nuoriso- ja Urheilukeskuksessa osoitteessa Lampitie 10.

Läsnä oli edustajia Häränvirran Talviuimareista Äänekoskelta, Jyväskylän seudun avantouimareista, Jyväskylän Tovereista, Lakeuden Avantouimareista Nurmosta, Meriuimareista Helsingistä, Mikkelin Avantouimareista ja Tampereen Talviuimareista.

Kokousedustajilla oli kokouksen jälkeen mahdollisuus uintiin viereisessä Lakeuden Avantouimarien saunassa jäsenhintaan 3 €.

Asialistalla olivat sääntömääräiset asiat (13§):

Päätettiin maksaa hallituksen jäsenille matkakorvauksia omalla autolla 0,21 €/km ja 0,01 € lisää kyydissä olevista muista hallituksen jäsenistä tai julkisen liikenteen edullisimman lipun hinnan mukaan.

Päätettiin pitää jäsenmaksu edelleen 2 € jäsenseuran jäseneltä

Hyväksyttiin liiton talousarvio ja vahvistettiin toimintasuunnitelma

Liiton puheenjohtajaksi valittiin Mikko Jauhiainen Meriuimarit ry:stä Helsingistä.

Liiton varapuheenjohtajiksi valittiin Heikki Asell Tampereen Talviuimarit ry:stä ja Sirpa Lämsä Jyväskylän seudun avantouimarit ry:stä. Heidän henkilökohtaisiksi varajäsenikseen valittiin Niilo Mustikkamaa ja Tuija Uppman samoista seuroista.

Hallituksen jäseniksi kaksivuotiskaudeksi 2007-2008 valittiin edelleen Jyrki Auvinen Lakeuden Avantouimarit ry:stä ja Veikko Pitkänen Mikkelin Avantouimarit ry:stä sekä uutena Jouko Lehtonen Häränvirran Talviuimarit ry:stä Äänekoskelta. Heidän varajäsenikseen valittiin Kaisu Hautala, Maija Teittinen ja Mirja Lehtonen samoista seuroista.

Hallituksessa jatkavat syyskokouksessa 2005 valitut Tarja Huikkonen, Taina Rajanti ja Markku von Koch varajäseninään Suvi Katainen, Kirsti Niemelä ja Riitta Lampela.

Valittiin samat tilintarkastajat jatkamaan.